loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 189 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس دوستانه

اس ام اس های باحال و جدید و دوستانه خرداد ۹۳

اس ام اس دوستانه خرداد 93

جدیدترین اس ام اس های دوستانه و باحال و پیامک های جالب و خواندنی سری ۱۵ خرداد ماه ۹۳ را در این مطلب از سایت برنا بخوانید و حسابی لذت ببرید.با ما همراه باشید…

برای مشاهده اس ام اس دوستانه به ادامه مطلب بروید…

 

 

آهای رفیق!!!!روی نبودنت هم می توان حساب کرد.یادت می ارزد ب تمام کسانی ک بودن هایشان بوی بیزاری می دهد .

.

.

.

بدترین درد برای یک پسر که زندگیه سالمی داشته:
اینه که برای ازدواج دست رو هر دختری که میزاره
قبلا”إن تا مخاطب خاصه خاص داشته
و بعدا” هم خواهد داشت!!
چون ترک عادت مرضه…
.
بیزارم از مردم این شهر و همینجا…

.

.

.

عاشقان را عشق فرمان می دهد لوتیان را معرفت
پس سلام ای عاشق لوتی صفت

.

.

.

انعکاس لهجه شیرینت
هر لحظه زیر سقف شیفتگی هایم می پیچد…
ای راز سر به مُهر ملاحت !
رمز شگفت اشراق !
ای دوست !

.

.

.

رفیق وقتی جیبت پول نباشه قصابی سر کوچتونم بهت دل نمیده چه برسه به عشقت…

.

.

.

همیشه از پسر های که می اومدن جلو مدرسه دخترونه بدم می اومد
چون الاف ترین فرد تو کره ی زمین هستن .
از اونا الاف ترم دختر هایی هستن که به اینجور پسرا دل میبندن و اسمشون رو لکه دار میکنن .
بسلامتی پسرایی که همش میگن هر چی خدا قسمتم کنه
بسلامتی دخترای که همش میگن کاری میکنم که آرزو های مرد رویاهام بشم .
>>>خطو نشون<<<

.

اس ام اس دوستانه را در برنا بخوانید

.

۷۵ ﻣﻠﻴﻮﻥ ﺁﺩﻡ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ
ﻳﻜﻴﺸﻮﻥ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻦ ﺑﺸﻪ؟ o_O
ﺑﺮﻡ ﭼﻴﻦ؟
ﺑﺮﻡ ﺭﻭﺳﻴﻪ؟؟
ﺑﺮﻡ ﻣﻌﺘﺎﺩﺷﻢ؟؟؟ |:

.

.

.

دلم استجابت دعایی را دل دل میکند که گاه رویا , گاه محال میپندارمش!
تو ای مهربانی که از اینجا میگذری برای استجابت این دعا آمین بگو…!

.

.

.

خدا پدر مادر اون کسی که پورو تو گوشیا اختراع کرد بیامرزه که باعث شد دخترا از الان روش های بچه داری و یاد بگیرن و بهش برسن
مسولین لطفا پو با سایز مردونه و سیبیل دار درست کنین تا دخملا شوهر داریشون هم تکمیل بشه
با تشکر

.

.

.

هنوز “قلبم” به عشق کسانی میتپد که روزی با آنها بر سر سفره روزگار “نان وفا دارى” و “نمک معرفت” خوردم
پس یاد میکنم از “دوستانم” تا بدانند ؛ گر “نان و نمک” نیست
“وفا هست….

.

.

.

یکی راستو حسینی بهم بگه که معنیه رفیقو کیا فهمیدن؟
لایک= کسایی که از دوستای صمیمیشون پا خوردن

.

.

.

بهم ثابت شده هر کسى ادعا میکنه از دروغ تنفر داره خودش بیشتر از همه دروغ میگه..

.

.

.

آهای اوناییکه سال دیگه کنکور دارین به حرف این مشاورا که میگن همه چی بعدا هست گوش نکنین ما که گوش دادیم هیچی نشدیم همه چی رو هم از دست دادیم

.

.

.

یادتونه ابتدایی ک بودیم نامه ای انشایی چیزی تو کاغذ مینوشتیم دورشو میسوزوندیم ک مثلا طرح دار بشه بعدش کل خونه بو گند میگرف
اونایی ک یادشون نمیاد حتما دهه هشتادین

.

.

.

کاردستی:
۱- کاغذ رو به شکل مربع میبریم
۲- از هر چهارگوشه تا نزدیکای وسط برش میدیم
۳- گوشه ها رو یکی در میون به سمت داخل خم میکنیم
۴- وسطش یه سوزن ته گرد و سوزن را به یه چوب بستنی وصل میکنیم
اسباب بازی بچگی ما اینطوری بود! ساده بود…
فرفره بازا چندتاییم؟

.

.

.

مـن موندم این فامیلایِ ما چــــــــــــــــــرا دقیــــــــــــــــــقن
تو فصل امتحانات دلتنگِ دیدنِ رٌخ ما میشن اس ام اس دوستانه خرداد 93
هـــــــــــــی دلشون مهمونی میخواد اس ام اس دوستانه خرداد 93
خو ی زره انگیزه برا مشروط نشدن و نیافتادن و اینا پیدا میکنیم.. اونم میزنن از بیخ و بن نابود میکنن
اس ام اس دوستانه خرداد 93

.

.

.

دروغــــگو ادم بدی نیس!!!زیرا میداند حقیقت تــــلخ است…. لذا نمیخواهد باعث اوقات تلخی مردم بشود…..

.

.

.

عاقا من چن روز پیش ک داشتم پستا رو میخوندم دیدم یه پست فارسی هست گفتم ااااا دیگ کردی نیست!!!نگو رکب خوردم اول معنیش بد زیرش کردیه هست..ینی ضایع شدمااااااا

.

.

.

آقا من از گوشیم راضیه راضیم…
کیفیت صداش عالی
دوربینش فوق العاده
بازی هاش ک معرکس…
فقط ی سوال این سیم کارت داخلش برا چیه؟؟؟
مال من کارایی نداره!!!!

.

اس ام اس خنده دار را در برنا بخوانید

.

سه دسته ازآدمهاراهیچ گاه فراموش نکنید…..
کسانی که درسختی ها یاریتان کردند،
کسانی که درسختی ها رهایتان کردند
و
کسانی که درسختی ها گرفتارتان کردند……..

.

.

.

واژه‌ی «دوست»

است که تا کنون شنیده‌ام: دوستان…… تو را دوست می‌دارند
معشوق تو نیستند، مراقب تو هستند؛ اما از اقوام تو
.
آن‌ها آماده‌اند تا در درد تو شریک شوند؛ امااز بستگان
خونی تو نیستند. آن‌ها ….. دوستان هستند! یک دوست واقعی همانند پدر سخت سرزنش ات می‌کند، همانند مادر غم تو را
می‌خورد، مثل یک خواهر سر به سرت می‌گذارد، مثل یک برادر ادای تو را در می‌آورد، و آخر این‌که بیش‌تر از یک معشوق دوستت می‌دارد.

.

.

.

رفاقتــی که به خاطــر ِ دو تا تیــم قرمــز و آبی به هم بخـــوره ..
فقط به درد لای جـــرز دیــوار میخـــوره …!!!

.

.

.

خودم آس
رفیقام خاص
دنیا مال ماس
فدای سرش اون دوستی که مارو نخواس
سرمون بالاس
چون بالا سرمون خداس
پرچممونم بالاس
این پیام بچه های استارا به کل دنیاس…

.

.

.

یادش بخیــــر

بچگیامون نه اینترنتی بود نه فیسجوکی و نه دختری تو زندگیمون که ضربه بخوریم…
با فوتبال تو کوچه و آتاری بازی تو خونمون صبح تا شب مشغول بودیم
قدر اون روزا و دورهمی ها با رفیقا که همه دلامون صاف بود ندونستیم
بزرگ شدیم از اون چیزی هم که میترسیدیم سرمون اومد همه گرگ شدن و کسی رحم رفیق نمیکنه
حالا حسرت دوران بچگی میخوریم افســــــــــوس…..

.

.

.

” ویــژ ویــژِ مـسـیـحـا ”
ســلـامـتـی دخـــتــرِ چــشـم آبــیـی کــه خـیـلـی از ایــن دخـــتــر
مـانـکـنـای تــو خـیـابـون اونم بـدون آرایــش صــد بــرابــر خـوشـگـلـتـره هــا
ولــی عــوضِ ایــنـکـه دنـبـال ایــن قــرطــی بـازیــا بــاشــه
تــو ایــن گــرمــا حــداقــل ۱۰ ســاعـت چــادر ســرشــه ….
انـصـافـا تــو مــخـیــلــیـه مـن نـمـیـگـنـجــه …
لــامــصــب جــاش وســطِ بــهـشـــتــه انـصـافــا …
بــه افـتـخــار هـمـه ی تیـپـای ایـنـجـوری بزن لـایـکــو

.

.

.

گاهی لب های خندان ، بیشتر از چشم های گریان ” درد ” میکشند..
.
.
حکایت این روزهای من..

.

.

.

یادمه داشتم خاله بازی میکردم … اما به خودم که اومدم دیدم دارم شوهرداری میکنم
یادمه داشتم عروسکمو میخوابوندم … اما به خودم که اومدم دیدم بچم بغلمه و داره گریه میکنه .
یادمه داشتم قایم موشک بازی میکردم … اما به خودم که اومدم دیدم قایم شدم و کسی پیدام نکرد .
یادمه داشتم تاس مینداختم تا منچ بازی کنم … اما به خودم که اومدم دیدم دارم با زندگی بازی میکنم .
یادمه داشتم دکتر بازی میکردم … اما به خودم که اومدم دیدم رو تخت بیمارستانم .
یادمه با دوستم قهر میکردم تا قیامت … اما به خودم که اومدم دیدم خیانت بود .
یادمه ……………..
می بینی ، زندگی الآنم مثل دوران بچگیه ، فقط زمونه عوض شده

.

.

.

این قانون طبیعته:کسی که محل سگ نمیذاره، مطمئن باش…
یک جا دیگه داره مثل سگ له له میزنه!

.

.

.

وضعیتی شده هرچی خوبی کنی،پای لرزشم باس بشینی…

.

.

.

یادم آمد که در این خلوت دل
،یک سبد عشق به تو هدیه کنم
لحظه ای تنگ شد این قلب حقیر
،خواستم یاد تو را زنده کنم

.

.

.

اتفاقا از آدمایی که انتظارشو ندارین ، انتظارشو داشته باشین ….

.

.

.

انیشتین میگه:
وقتی از دوستت هیچ خبری نیست خوشحال باش
.
.
.
چون حتما آنقدر حالش خوبه که تو رو فراموش کرده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 614
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 11,712
  • بازدید سال : 94,826
  • بازدید کلی : 6,185,421