loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 301 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

اس ام اس تولد

جدیدترین اس ام اس تبریک تولد تیر ۹۲

اس ام اس تبریک تولد تیر 92

جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد و پیامک های زیبا برای تبریک گفتن تولد دوستان و عزیزان را در این مطلب بخوانید و برای دوستانتان ارسال کنید….

برای مشاهده اس ام اس تولد به ادامه مطلب بروید…

عزیزم

نگاهت زیباتر از خورشید

دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار

تولد آسمانیت مبارک

.

.

.

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست

میلاد تو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

.

.

.

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست

لمس بودنت مبارک

.

.

.

میلاد یک کودک شکفتن گلی را ماند

چیزی شگفت به زندگی آغاز می کند با شادی و اندکی درد

میلادت مبارک

.

.

.

میلاد تو رو به تک تک گل های دنیا تبریک می گم

ولی می دونم همشون حسودیشون میشه

آخه تو تنها گل باغچه قلب منی

.

 

.

تولدت مبارک گل پونه

گل عزیز من یکی یه دونه

همه ترانه هام پیشکش چشمات

دلم می خواد فقط از تو بخونه

عزیزترینم تولدت مبارک

.

.

.

سال ها پیش یه فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومد

که الان همه دنیای منه

سالروز میلادت را تبریک می گویم

.

.

.

عزیزم

روز تولد تو

روز تولد تمام شادی های عالم است

و امروز سالروز شاد شدن من به خاطر وجود دوباره توست

.

.

.

عزیزم

بهت نمی گم دلمی چون پر از غمه

نمی گم گلمی چون عمرش کمه

نمی گم چشامی چون واست کمه

بهت می گم خودتی چون از خودت بهتر مهربون تر کسی نیست .

میلادت مبارک

.

.

.

ای روشنی گسترده ای زیبایی محض ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک

.

.

.

خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو می کنم

.

.

.

تقدیم به کسی که با تولدش

تولدی دوباره به من داد

سالروز تولدت مبارک

.

.

.

عزیزترینم

باهات میام نفس نفس

تو آسمون توی قفس

از اولش تا آخرش

دوستت دارم همین و بس

روز شکفتن مبارک

.

.

.

عزیزم

تماشای شفق از اولین ماه زمستان تماشای حضور لطیف توست

در دلم معطر هستی

تولدت مبارک

.

.

.

ای تماشایی ترین مخلوق

در روی زمین آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

تولدت مبارک

.

 

.

امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست

و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم

.

.

.

جشن کوچکی در دلم برپاست

چون امروز روز تولد توست

کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم

چشنی با شکوه و بزرگ تولدت مبارک

.

.

.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک

.

.

.

همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم

اما امروز خود بهونه اومده سراغم

سالگرد تولدت مبارک عزیزم

تولد بهونه من هم مبارک

دوستت دارم

منبع:نمکستان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 114
  • تعداد اعضا : 583
  • آی پی امروز : 488
  • آی پی دیروز : 403
  • بازدید امروز : 1,076
  • باردید دیروز : 761
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,837
  • بازدید ماه : 1,837
  • بازدید سال : 121,181
  • بازدید کلی : 6,211,776