loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 727 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (1)

اس ام اس صبح بخیرهای زیبای مرداد92 goodmorning sms

صب بخیر عشق ِ زشت ِ من !

عاشق این شلخته بودن اول صبحتم ،

چشای اینجوریت oO

موهای ژولیده

صدای گرفته

بقیه در لینک مطلب

 

 

چه بی انتهاست قصر شیرین ِ عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم، در کنار تو
تویی که برایم از همه کس با ارزشتری .
میخوانمت تا دلم آرام بماند

بیدار شو عزیزم، صبحت بخیر

 

اس ام اس صبح بخیر عاشقانه

 

صبح به خیر به دگرگونی ترین سنگ دنیا ! تو که مرمری هستی ، زدی  دلمو شکستی

 

 

 

سلام نون تنوری سلام گوگوری مگوری سلام کتری و قوری سلام پریو حوری سلام پیرهن توری توکه سنگ صبوری کریستال و بلوری فدات بشم چه طوری؟

 

پیامک صب بخیر

 

دوست دارم صب که بیدار میشم دو تا دختر خوشگل پهلوم خوابیده باشن

.

یکیش لپم رو بوس کنه و بگه صبح بخیر

 

یکیشون هم اون یکی لپمو بوس کنه و بگه صبح بخیر بابا !!!

 

 

اسمس صبح بخیر سرکاری و طنز

 

 

برای من صبح زمانیست که تو بیدار میشوی،

ساعت دل من به چشمان تو تنظیم شده

صبح بخیر

 

 

 

 

بازم صبح شد ،

صبحی بهتر از صبح های دیگر

چون که از امروز یک روز بیشتر از صبح های گذشته با عشق تو زیسته ام

صبحت بخیر عزیزم

 

 

 

 

سلام  صبح بخیر، پلکای نازت روباز کن، بذارتابازم برق نگاهت همه وجودم روشن کنه، طرزنگاهت وبرق چشمات چنان نیرویی بهم میده که خستگی وناراحتی واسم معنی نداره، تاشب که بابستن چشمات وباآرامش تموم منو خواب کنی،
دوستت دارم

 

 

هووووووووی دیووووونه ! صبحت بخیر

 

 

 

سلام
صبح بخیر گل نو شکفته
صبحت بخیر باغ بنفشه 
صبح شده گل من واشده 
باز عطرش همه جا پیدا شده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 614
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 11,961
  • بازدید سال : 95,075
  • بازدید کلی : 6,185,670