loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 631 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

خدای محبت..خدای عشق..خدای.....

ديروز يک بنده ات قهر ميکند و اعتصاب دعا ميکند؛

امروز ديگر بنده ات ميگويد «که تو از او قهر کرده ای و صدايش را نمی شنوي»

و از من ميخواهد که به بنده ای که از تو قهر کرده ندای التماس دعايش را برسانم؛

... و من ...

نميتوانم بگويم که او ديگر دعا نميکند!

چگونه باور کنم که اين اتفاقات به خواست تو نبودست؛

چه زيباست اين اتفاقات!

چه دلفريب است که خالقی از جنس نور اينچنين به بنده اش نزديک است.

و او را به حال خود وا نگذاشته!

و اينک من، آخرين بنده از سلسله مراتب بندگانت؛

با تمام وجود اين احساس زيبا و ناب را درک کردم

با تمام وجود..........با تمام وجودم ...

.

.

.

خدایا دستم به آسمان نمیرسد...
دست تو که به زمین میرسد...
((((بلندم کن))))

 

بودم! دیــــــــــــدم با دیگری شـــادتری , رفتــــــــــم...

.

.

.

ﺑـــﻪ ﺑﻌﻀـﯽﻫـﺎ اوﻧﻘﺪﺭ ﺑﻬـــﺎ ﻣﯿـﺪﯼ ﮐـﻪ ﯾـﻪ ﺭﻭﺯ ﺧـﻮﺩت هم ﺩﯾﮕـﻪ ﻧﻤﯿﺘــﻮﻧـﯽ ﺑﺨـﺮﯾــﺶ...

.

.

.

ایــــــن روزهـــــا...!!

هــــر جایــــی را کــــه نگــــاه مــــی کنم...!!

پـــــــــر است...!!

از وجــــود ِ آدم هــــای بــــی وجــــود ...

.

.

.

چه بسيارند افرادي كه رانندگي بلد نيستند
ولي "دور زدن" رو خوب بلدند...

.

.

.

وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛

متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،

الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ …

اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!!

.

.

.

لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.
من، نام این لحظه ها را "همیشه" گذاشته ام...

.

.

.

مــدام گفتــی :

خیالت تخــت مــن وفــادارم ...

و مــن ;

چــه ســاده لوحانــه ,

خیالــم را تختــی کــردم ...

بــرای " عشــق بــازی تــو بــا دیگــری " ...............…!

.

.

.

در زندگیت به کسی اعتــــماد کن
که به او ایمــــان داری نه احســاس...

.

.

.

هیچ وقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن
“حرمت ها شکسته میشود”
هیچ وقت به کسی بیشتر از جنبه اش خوبی نکن
“تبدیل به وظیفه میشود...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 1,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,121
  • بازدید ماه : 11,135
  • بازدید سال : 94,249
  • بازدید کلی : 6,184,844