loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 381 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .
.

کـوتـاه مـی گـویـم دوسـتت دارم اما
از دوست داشـتـنـت کـوتـاه نـمـی آیم . . .

.

گفتی شتاب رفتن من از برای توست / آهسته تر برو که دلم زیر پای توست

.اس ام اس عاشقانه جدید
حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .
..اس ام اس عاشقانه جدید
آرزو کن با من
که اگر خواست زمستان برود
گرمی ِ دست ِ تو اما باشد
آرزو کن با من
“ ما ” ی ما ” من ” نشود
سایه ات از سر ِ تنهایی ِ من کم نشود . . .
..اس ام اس عاشقانه جدید
نوشته ها بهانه است
فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم
باورش با تو\
..اس ام اس عاشقانه جدید
بی‌وفا بی خبر از حال پریشان منی / با همه بی خبری هم نفس جان منی
بنده مستأجر دل هستم و البته شما / صاحب خانه  له گشته و ویران منی
..اس ام اس عاشقانه جدید
چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار
نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .
..اس ام اس عاشقانه جدید
عشق هرگز قادر به تملک نیست ، عشق آزادی بخشیدن به دیگری است ؛ هدیه ای نامشروط است . . .
عشق معامله نیست !
..اس ام اس عاشقانه جدید
خنجر زیرِ پوستم کاشتی
فکر نمی‌کردی
روزی باز در آغوشت بگیرم . . .
..اس ام اس عاشقانه
از تو چـــه پنهان؟؟
گاهی برایـَم آنقدر خواستنی میشوی کـه
شروع میکنم بــه شمارش
تـَکـ تـَکــِ ثانیـه ها
برای یک بار دیگر
دیدنت….
..اس ام اس عاشقانه
شاید به هم باز رسیم
روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم
و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی
(احمد شاملو)
..اس ام اس عاشقانه
این روزها خیلی چیزها دست من نیست
مثلا دستهایت . . .
..اس ام اس عاشقانه
اگه بگن بین عشق و ۱ میلیون تومن پول، یکی رو انتخاب کن… با پولت لباس می‌خری یا می‌ذاریش تو بانک؟
..اس ام اس عاشقانه
در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است
جایی که همه فکر سواری هستند /  دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .
…اس ام اس عاشقانه
عاشقانه هایی که برایت می‌سرایم، چای‌هایی هستند که هرگز خورده نمی‌شوند! یخ می‌کنند و باید ریختش دور! یه ذره انصاف داشته باش. آخه من بدبخت مگه چقدر درآمد دارم که این همه پول چایی بدم؟
…اس ام اس عاشقانه
همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست
گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست
…اس ام اس عاشقانه
بعد از مُردنم سرم را جدا کنید بگذارید روی شانه ام
شانه ای که سر می خواست ، سری که شانه می خواست
هر دو را برسانید به آرزوشان . . .

…اس ام اس عاشقانه

تا که بودیم ، نبودیم کسی /  کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که خفتیم همه بیدار شدند /  تا که مردیم همگی یار شدند

قدر آن شیشه بدانید که هست /  نه در آن لحظه که افتاد و شکست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 242
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 1,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,558
  • بازدید ماه : 11,572
  • بازدید سال : 94,686
  • بازدید کلی : 6,185,281