loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 337 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

اس ام اس گریه دار

اس ام اس های فاز غمگین و کوبنده تیر ۹۳

اس ام اس گریه دار و تلخ تیر 93

جدیدترین اس ام اس های غمگین و کوبنده و پیامک های نیش دار جدید سری ۸ تیر ماه ۹۳ را در این مطلب از سایت برنا بخوانید و حسابی لذت ببرید…

برای مشاهده اس ام اس گریه دار به ادامه مطلب بروید…

 

اگر نسیمی شانه هایت رانوازش کردبدان آن هوای دل من است که بیادت می وزد

.

.

.

ﺍﯾﻨﺠــﺎ ﻫﯿـﭻ ﻗـﺮﺻﯽ
ﺁﺭﺍﻡ ﺑـﺨﺶ ﻧﯿـﺴﺘـــ
ﻣﮕﺮ
ﻗـﺮﺹ ﺭﻭﯼ ﻣـﺎﻫﺘــــ!

.

.

.

خدایا
دست بشکند …
پا بشکند .‌‌..
اما ،
اما دل نشکند !

.

.

.

لاشخور ها
همیشه دورشان شلوغ است…
 برای عقاب بودن گاهی باید تنها بود

.

اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید

.

‏بگذار تا کفتارها براى خود حکمرانیه خیالى کنند، اما آنها باید بدانند که سکوت گرگ در جنگل، آغاز یک فاجعه است…

.

.

.

جای پای نفست مانده به صحرای خیال، ای فراسوی تبسم “در دلم جاداری”

.

.

.

بـبـیـن “مــن” و “تــو” بـا هـم خـیــــــــــــــلـی فـــرق داریـم!شلوغیـه دوره “مـن” از خـاکی
بودنـه ، مـالـه “تـو” از لاشی بودنـه

.

.

.

التماس مال دیروزبودمال وقتی بودک ساده بودم،امروزمیخوای بری هیس!خداحافظ

.

.

.

رفیق!!
پیراهنم را بزن بالا…
کمرم را دیدی؟
نترس چیزی نیست…!
اینها فقط جای خنجرند، من نفهمیدم در رفاقت چه شد!!

.

.

.

سکوت از ندانستن نیست از بزرگواریست !به همین خاطر صدای خداراهیچگاه نمیشنویم…

.

.

.

دنیامثل بازی گل یا پوچ میمونه…باتوگل…بی توپوچ…!

.

.

.

ای کودک… کفش هایم را نپوش، تلاش تو برای بزرگ شدنت غمگینم می کند. کودک بمان، کوچک بمان… من در بزرگ شدنم درد
هایی دیدم که کوچک کرد بزرگ شدنم را.

.

.

.

توی زندگی بعضی چیزهابزرگ،بعضی چیزهاکوچک،بعضی چیزهاساده وبعضی چیزهامهم هستند؛بزرگ مثل عشق،کوچک مثل
غم،ساده مثل من،مهم مثل تو…!!

.

.

.

غم مخورمعشوق اگرامروز و فردا می کند،شیردوراندیش باآهومدارامی کند… فاطمه

.

.

.

گاهی مثل الان “آرامشت” رو به هم میزنم تا بفهمی”تنها” نیستی و بیادتم !!

.

.

.

سوالی ساده دارم ازحضورت من آیازنده ام وقت ظهورت ،اگرکه آمدی من رفته بودم اسیرسال و ماه و هفته بودم دعایم کن ، دوباره
جان بگیرم بیایم دررکاب تو بمیرم…

.

.

.

همیشه مثل باران باش اما چشم کسی را بارانی نکن…

.

.

.

زندگی دفتری از خاطره هاست یک نفردردل شب ،یک نفردردل خاک،یک نفرهمدم خوشبختیهاست،یک نفرهمسفر
سختیهاست،چشم تابازکنیم عمرمان میگذرد،ماهمه همسفرورهگذریم،آنچه باقیست فقط خوبیهاست.!. فاطمه

.

.

.

کاش چراغ قرمزبودی تادرحسرت سبزشدنت یه عمرنگات میکردم! فاطمه!

.

.

.

یاد ما خواه کنی یا نکنی مختاری لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری.

.

.

.

هرگزدنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی،بلکه دنبال کسی باش که نتونی بدون اوزندگی کنی…

.

.

.

مرزعشق این روزهاشباهت به آدامس داره:
اول شیرین بعددوست داشتنی،سپس تکراری وخسته کننده
ودرآخردورریختنی…

.

.

.

وقتی نخواستنت….آروم بکش کنار ! غم انگیز است اگر تو را نخواهد،مسخره است اگر نفهمی، احمقانه است اگر اصرار کنی!!

.

.

.

گاهی آنکس ک میخندد و میخنداند میخواهد حواست را از چشمان گریانش پرت کند.

.

.

.

حسادت میکنم ب تو ک آسان و آسوده فراموش میکنی اما ….فراموش نمیشوی!!

.

.

.

سلامتی کسی ک نیم ساعت پشت در توالت منتظر بود واز دل درد داشت میترکید ولی ب خاطر اینکه رفیقش اول بره توالت …..
رید ب خودش !!

.

.

.

از آنان نیستم ک دربازی کلاغ پر،رفیق را بال وپر دهند و گویند،رفیق پر…

.

.

.

با من بمان .آنان ک رفتنشان را طاقت آوردم ” تو” نبودند…

.

.

.

مثل کبریت،حالتی “غریب”دارم!
انگارکه میدانم ساخته شده ام تا:
” بسوزم”

.

.

.

ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣــــــــــــﻮﺵ ﻧﮑــــــــــــﺮﺩﻧﺖ …
ﻫﻤﯿـــــــــــﺸﻪ ﻋﮑـــــــــــــــﺲ ﺍﺕ ﺭﺍ ؛
ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺩﺍﺭﻡ …
ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻛﺮﺩﻧ
ـــــــــــﻢ …
ﭼﻨﺪﻧﻔـــــــــــــــــﺮ ﺭﺍ ؟
ﺩﺭ ﺁﻏــــــــــــــﻮﺵ ﺍﺕ ﮔﺮﻓﺘـــــــــــــــــــــــﻪ ﺍﯼ… .

.

.

.

نخوان عاقد! نخوان!!
هزار بار هم صیغه ی عقد بخوانی
کسی که هزار و یک دل شیدای من است
محرم دیگری نمی
شود…
محرمیت دل می خواهد
نه دلیل

.

.

.

تجربه خودش بهت نشون میده دود بیش از حد خوب بودن فقط به چشم خودت میره..

.

.

.

‏خیلی وقتا اونی که بهت بی توجهی میکنه بیشتر دوستت داره…

.

.

.

‏اعتماد اونقدر ترسناک شده که همه با آدمایی که نمیشناسن درد و دل میکنن

.

اس ام اس گریه دار را در برنا بخوانید

.

سخت تر از انتظار اینه که نمیدونه منتظرشی… پری سا

.

.

.

آن خطاط سه گونه خط نوشتی:
یکی او خواندی، لاغیر
یکی را هم او خواندی هم غیر او،
یکی نه او خواندی نه غیر
او،آن خط سوم منم…

.

.

.

چه راهها دوشادوش آنکس رفتم که اصلا دوستش نداشتم
و چه بارها دلم هوای آنکس کرد که دوستش داشتم…

.

.

.

‏من از اونایم که اگه هیچ حرفی هم نزنم باز میگن تقصیر تو بوده…

.

.

.

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود..!

.

.

.

‏+ شما همیشه این‌قدر غمگینی؟!!
- نه، گاهی خیلی غمگین‌ترم…

.

.

.

‏از ی جایی به بعد همه ی انتظاری ک
از آدما داری اینه ک عوض نشن

.

.

.

‏برای آدمی زمان وقتی بی مفهومه که کسی منتظرش نیست…
.

.

.
‏اونقدر از زندگی خسته م ک اگه ولم کنن تا آخر این زندگی میخوابم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 583
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 403
  • بازدید امروز : 836
  • باردید دیروز : 761
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,597
  • بازدید ماه : 1,597
  • بازدید سال : 120,941
  • بازدید کلی : 6,211,536