loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 445 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس پر مفهوم

اس ام اس های محبت آمیز بسیار زیبا خرداد ۹۳

%D8%A7%D8%B3 %D8%A7%D9%85 %D8%A7%D8%B3 %DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87 %D8%AF%D8%A7%D8%B1 %D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1 %D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%861 اس ام اس پر مفهوم و بسیار زیبا خرداد ۹۳

جدیدترین اس ام اس های زیبا و پر مفهوم و پیامک های محبت آمیز سری خرداد ماه ۹۳ را در این مطلب برای شما کاربران عزیز و همیشگی برنا قرار داده ایم.امیدواریم لذت ببرید…

برای مشاهده فال روز به ادامه مطلب بروید…

 

ریشه ام دریاست
به دنیا که آمدم آب از سرم گذشته بود
هیچ طوفانی به خفگی ام نمی انجامد
غرق نخواهم شد مگر در خودم …

.
.
گاهی اونقدر دلت میشکنه که حتی نای اعتراض هم نداری !

.
.
مزرعه که درو شد کلاغ هم رفت
بیچاره مترسک احساسش را به کسى سپرده بود که براى نیازش “تنهاییش” را پر کرده بود !

.

اس ام اس عاشقانه را در برنا بخوانید

.
اسمم را سنگی نگه میدارد و خودم را گوری و یادم را… نمیدانم ؛ شاید هیچکس !

.
.
تو باش نه برای اینکه در دنیا تنها نباشم
تا در دنیای تنهایی ام تنها تو باشی !

.
.
بی خیال من نشو حتی اگر مرده باشم
زنده ام میکند نفس های مهربان تو …

.
.
ﻓﻘﻂ ﺑﺎش همین ﻭ ﻣﻦ ﺣﺲ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺣﻀﻮﺭﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺥ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ها میکشم !

.
.
در نگاهم اگر نیستی ، در خیالم سرشاری و این قانون دوست داشتن است !

.
.
پیامبر شبهای دلتنگی ام باش
من بی اعجاز تو را مومنم !

.
.
با هیچ مزه ای عوض نمی کنم نمک چهره ات راولی متعجبم از شیرینی لبانت در این نمکزار !

.
.
همیشه در مسیر باد بمان
با بوی مهربانیت ویران کن این شهر پر از بیهودگی را …

.
.
من چه کلمه پوچی ست هنگامی که تو نباشی و مایی وجود نداشته باشد !

.
.
پنجره های عالم را خواهم شکست گر بدانم غروب را با دلگیری به تماشا نشسته ای !

.
.
در سایه درختى که یک نفر جا دارد ، تو بمان !
من به زیر آفتاب ماندن در کنار تو راضیم …

.
.

زن حقیقت عشق را زود تشخیص می دهد با حس نیرومند زنی… و اگر دبه در می آورد از آن است که عشق هم برایش کافی نیست او بیش از عشق می طلبد…
جان تو را…
محمود دولت آبادی

.
.

“تاوان هر دلدادگی
انتظار است
و پاداش انتظار، دلدادگی”

.
.

بهترین شب زندگی واسه یه دختر بی شک شب عروسیش کنار عشقشه، ولی واسه یه پسراون شبیه که با یه دسته گل زنگ در خونه عشقشو میزنه واسه خواستگاری…

.
.

ما را که بجز توبه شکستن هنری نیست / با زاهد بی مایه شکستن ثمری نیست
برخیز جز این چاره نداری که در این حال / جز جام می و مطرب و ساقی خبری نیست . ..

.
.

سرسری رد شو و زندگی کن
«دقت»«دق ات»می دهد.

.
.

وفاداری یک زن ، زمانی معلوم می شود ؛
که مردش هیچ نداشته باشد .
ولی وفاداری یک مرد زمانی معلوم می شود ؛
که همه چیز داشته باشد !.
.

گفتمش نقاش را از زندگی نقشی بکش،،،
با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید…

.
.

نگران فردایت نباش!
خدای دیروز و امروز ، خدای فردا هم هست.
ما اولین بار است که بندگی میکنیم، ولی او قرنهاست که خدایی میکند…
به خدایی او اعتماد کن..

.

اس ام اس زیبا را در برنا بخوانید

.

قبلنا در و پنجره ها، شیر آب، زنگ در، همه ی چی خراب بود ولی خونه ها با صفا بود چون آدماش سالم بودن
الان همه چی درسته، آدما بد جور خراب شدن!!!!!!!!!!!!!

.
.

امشب ،
از پنجره به آسمون نگاه میکنم ، و میگم خدایا من نه پول دارم نه ثروت ، ولی خیلی خوشبختم ، چون یه همسر خیلی خوبی دارم ،خدایا شکرت،
و آرزوی خوشبختی برای همه دارم،

به بعضیا باید گفت :
یه دفه امتحانی آدم باش شاید خودتم خوشت اومد !

.
.

‏‎۱۰۹۹‎سال است کسی منتظر ۳۱۳مرد است …
مرد شدن چقدر زمان میخواهد …!

.
.

انشاء الله یا ان شاء الله؟؟؟
– — – — – –
انشاء الله: ما خداوند را خلق کرده ایم!(العیاذ بالله)
ان شاء الله: اگر خدا مقدر فرمود ; به خواست خدا.
– — – — – –
حالا که فرقشون رو فهمیدی وظیفه شرعی داری به دوستات اطلاع بدی..

.
.

عشقی که در آخر با یک ببخشید تمام می شود همون بهتر که از اول

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 583
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 403
  • بازدید امروز : 1,319
  • باردید دیروز : 761
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,080
  • بازدید ماه : 2,080
  • بازدید سال : 121,424
  • بازدید کلی : 6,212,019