loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 443 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه

65531 اس ام اس های عاشقانه خرداد ۹۳

برای این ساعت از سایت جدیدترین وزیباترین اس ام اس های عاشقانه مخصوص خرداد ۱۳۹۳ را برای شما کاربران فهیم برنا آماده کرده ایم.امیدواریم از این پیامک های عاشقانه استفاده کنید.

اس ام اس های جدید عاشقانه,اس ام اس عشقی برای همسر,اس ام اس عاشقانه به همسر,بروزترین اس ام اس های عاشقانه,پاک ترین اس ام اس های عاشقانه را اینجا بخوانید…

برای مشاهده ادامه اس ام اس های عاشقانه خرداد ۹۳ به ادامه مطلب بروید…

 

برای تو میخواهم بهترین ها را ، بهترین ها برای توست زیرا من را نه به خاطر تنم ، نه به خاطر هوست ، به خاطر خودم میخواهی

اس ام اس عاشقانه و محبت آمیز*تفریح و سرگرمی برنا

شب نیست که آهم به ثریا نرسد
از چشم ترم آب به دریا نرسد
میمیرم از این غصه که آیا روزی
دیدار به دیدار رسد یا نرسد

اس ام اس عاشقانه و محبت آمیز*تفریح و سرگرمی برنا

دل جز ره عشق تو نپوید هرگز
جز محنت و درد تو نجوید هرگز
صحرای دلم عشق تو شورستان کرد
تا مهر کسی در آن نرود هرگز

اس ام اس عاشقانه و محبت آمیز*تفریح و سرگرمی برنا

ای بهتر از جانم تو را دوست دارم ، دوست دارم در کنارم بمانی ، پاک زندگی کنیم ، زندگی زیر سایه لطف خدا، پس با من بمان تا همیشه

اس ام اس عاشقانه و محبت آمیز*تفریح و سرگرمی برنا 

بردامن تو دست نیازم بادا
پیوسته غم تو دلنوازم بادا
همواره خیالت که در آغوش من است
آگاه زمن و سوزوگدازم بادا

اس ام اس عاشقانه و محبت آمیز*تفریح و سرگرمی برنا

ﺑﻮﺩ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻗﻮﺕ ﺩﻝ
ﻣﻨﻮﺭ ﺷﺪ ﺯ ﯾﺎﺩﺕ ﺳﺎﺣﺖ ﺩﻝ
ﺑﻪ ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﻝ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ
ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻝ

اس ام اس عاشقانه و محبت آمیز*تفریح و سرگرمی برنا

می زند فقط به یاد عشقت این نبض
جز تو من به کس نگفته بودم این رمز
گر بری سفر به پای تو کنم صبر
تا چمن به زیر پای من شود سبز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 1,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,460
  • بازدید ماه : 11,474
  • بازدید سال : 94,588
  • بازدید کلی : 6,185,183