loading...
پاتوق ایران | بزرگترین سایت تفریحی و خبری
تبلیغات
advertisement

کانال تلگرام


پاتوق ایران بازدید : 471 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)
اس ام اس های عاشقانه93

انگار میدان است…

دلم را میگویم…

هر که از راه می رسد دورش میزند

***********************************

به تو که فکر می کنم

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم

در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم

افسوس

***********************************

هر روز این عشق یکطرفه را طی می کنم

یکبار هم تو گامی بدین سو بردار

نترس جریمه اش با من

***********************************

دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت می کردی یا عدالت ؟

***********************************

برای خیانت هزار راه هست

اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست

***********************************

ترکت می کنم تا هر سه راحت شویم

من ، تو و رقیبم

من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت

***********************************

بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند

***********************************

ای نارفیق به کدامین گناه ناکرده تازیانه می زنی بر اعتمادم ؟

زیر پایم را زود خالی کردی

سلام پر مهرت را باور کنم

یا پاشیدن زهر خیانتت را ؟

 ***********************************

تنهایی یعنی اینکه اگه تا یه هفته گوشیتو خاموش کنی برات مهم نباشه

***********************************

هیس . . .
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام !
بگو کسی حرفی نزند !
بگذار لحظه ای آرام بگیرم . . .

***********************************

نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه

***********************************

می دانی ؟ به رویت نیاوردم

از همان زمانی که جای تو به من گفتی شما

فهمیدم پای او در میان است

***********************************

جای قول و قرارهایمان امن است

زیر پاهای تو

***********************************

اگر روزی دشمن پیداکردی

بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی

اگر روزی تهدیدت کردند ، بدان دربرابرت ناتوانند

اگر روزی خیانت دیدی ، بدان قیمتت بالاست

***********************************

بعضیا رو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری

بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه !

***********************************

غلط املایی بیش نبودی

زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی !

***********************************

گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

***********************************

دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه

ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد !

***********************************

بعضیا از تک پر بودن فقط پرشو یاد گرفتن

بپر با این ، بپر با اون !

***********************************

چای هایت را تلخ نخور

یک بار نگاهم کن

تمام قند های دلم را برایت آب می کنم …

***********************************

اس ام اس عاشقانه

***********************************

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست

***********************************

صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست

***********************************

عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است

***********************************

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی

دیگه از آزادی بدت میاد !

***********************************

تو را با ط دسته دار مینویسم

♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …

***********************************

یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …

زندگی رقص واژگان است …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1340
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 581
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 350
  • بازدید امروز : 484
  • باردید دیروز : 1,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,541
  • بازدید ماه : 11,555
  • بازدید سال : 94,669
  • بازدید کلی : 6,185,264